Előfizetési csomag cseréje
Ha szeretnéd egy regisztrált szolgáltatásod előfizetését módosítani, keresd meg az előzőekben ismertetett listákban, a közzétett, vagy várakozó szolgáltatásaid között.
A listában ha megtaláltad a kívánt szolgáltatást, klikkelj a Csomag cseréje gombra.
1, Ezután egy felugró ablak jelenik meg. Itt találsz egy linket, ami a szolgáltatás csomagok oldalára vezet, hogy ellenőrizhesd a jelenleg elérhető előfizetési csomagokat.
A llnk alatt megtalálod hogy jelenleg milyen előfizetési csomagban található a szolgáltatás pl. „Alap Ingyenes‘ .
Ha úgy döntöttél hogy folytatod a regisztrációt akkor klikkelj az „igen folytatom” linkre.
2, A második felugró ablakban kiválaszthatod azt a csomagot amire változtatni szeretnél.
A Változtatás gomb használata után megjelenik a Fizetés folytatása vagy a Folytatás gomb attól függően, hogy fizetős vagy ingyenes csomagra szeretnénk váltani.
- Ha ingyenes csomagra váltanál akkor a Folytatás gombra kattintással megtörténik a váltás.
- Ha Fizetős csomagra – Előfizetésre váltasz, akkor a Fizetés folytatása gomb után egy új, a Fizető oldalra érkezel ahol véglegesítheted a fizetést.
3, A Fizető oldalon a bal oszlopban találhatóak a szolgáltatások míg a jobb oszlopban a fizetési módok (jelenleg csak átutalás érhető el, később bankkártyával vagy PayPal-al is fizethetsz majd).
- Első lépésként válaszd ki a bal oszlopból a szolgáltatásodat. Ehhez klikkelj az üres körbe, hogy megjelenjen a piros jelölő kör, ami jelzi hogy kiválasztottad mit szeretnél kifizetni.
- Második lépésként a jobb oszlopban válassz fizetési módot hasonlóan az előzőekhez, klikkelj a körbe, hogy megjelenjen a piros jelölő.
- Ha kiválasztottad a szolgáltatást és a fizetési módot is akkor a Folytatás ugrás a következőre gombbal véglegesítheted a megrendelést.
4, Az utolsó oldalon egy Díjbekérőt találsz. Ez nem számla! Ez tájékoztat arról mit rendeltél meg az mennyibe kerül hova utald el, mennyi lesz az áfa tartalma….
Kérjük mindenképp mentsd le, nyomtasd ki vagy fotózd le a Díjbekérődet. Ez tartalmazza azt hogy mennyit, hova, kinek és hogyan kell átutalni, mi legyen az utalás közlemény rovatában…
Tipp! Az vezérlőpultban, a Díjbekérők menüpont alatt csak azok a díjbekérők fognak megjelenni amiket végül ki is fizettél! Ha elfelejtetted lementeni, kinyomtatni a díjbekérőt, és nem tudod hova és mennyit utalj akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a katalógus kukac otthon24.hu email címen vagy a +36 20 236 2361 telefonszámon.
Fontos! Ha eljutottál a díjbekérőig mi azt mindenképp megkapjuk! Azonban a hirdetést vagy az előfizetői csomagot nem aktiváljuk addig, ameddig az átutalás be nem érkezett, illetve a díjbekérő se jelenik meg a rendszerben! Kérjük azonban hogy ne add fel újra a megrendelésed emiatt! Ha kérdésed van vedd fel velünk a kapcsolatot!