Mi
image
  • imageBurkolat
  • imageBútor
  • imageDekoráció - Konyha
  • imageKert
  • imageLakberendezők - Tervezők
  • imageNyílászáró
  • imageÉpítőanyag
  • imageÉpületgépészet
Hol
image
image

Vezérlőpult súgó

A katalógus vezérlőpult  mint felhasználó kezelheted a Profil adataidat, a Mentett – Kedvenc szolgáltatóidat az általad írt véleményeket.

Ha felhasználó vagy, javasoljuk látogasd meg a Felhasználói súgót is ha ezt a súgót elolvastad.

Ha szolgáltatásodat regisztrálnád, olvasd el a Szolgáltatás regisztrálása súgót, majd klikkelj a Szolgáltató hozzáadása linkre.

Figyelem! Szolgáltatás regisztrációja után a Vezérlőpultban megjelennek plusz menüpontok! Ebben a súgóban először a Felhasználók menüpontjait ismertetjük, azonban utána a szolgáltatással kapcsolatos menüpontokat, a  szolgáltatás kezelését, előfizetés váltást és hirdetés feladást is megtanulhatod.

Vezérlőpult használata

Vezérlőpult kezdő oldala – Profil – Statisztikai adatok

Ha ráklikkelsz a Vezérlőpult linkre, akkor 2 féle kezdőoldallal találkozhatsz attól függően, hogy van-e saját regisztrált szolgáltatásod vagy nincs.

Felhasználói kezdő oldal

Ha nincs regisztrált szolgáltatásod akkor a Vezérlőpult a Profil menüponttal indul el.

Profil

A Profilod menüpont alatt beállíthatod a regisztrációval létrehozott felhasználói profilod adatait.

  • Profil kép. Ha közösségi média fiókkal regisztráltál akkor a rendszer automatikusan átveszi az ott beállított profilképedet. Ha szeretnéd ezt lecserélni vagy simán csak email címmel regisztráltál és nincs profil képed úgy itt beállíthatod, lecserélheted.
  • Megadhatod személyes adataidat. Keresztnév, Vezetéknév, Eamil cím, telefonszám, cím, információ-ismertető rólad, valamint közösségi média linkjeidet.

Szolgáltatói kezdő oldal

Ha van regisztrált szolgáltatásod akkor a Vezérlőpult nem a Profiloddal, hanem egy szolgáltatói és statisztikai összefoglaló Vezérlőpult menüponttal indul

A vezérlőpult kezdőoldalán, összefoglaló statisztikai adatokat láthatsz. A középső információs részen megtalálhatod a legfontosabb adatokat. Megnézheted hány regisztrált szolgáltatásod van, azok milyen státuszban vannak és azt is hogy mi történt velük az elmúlt időben.

Érdemes figyelmesen áttekinteni mert a középső rész jobb szélén pl. fontos figyelmeztetések is megjelenhetnek. Ilyen pl. a szolgáltatásodra beérkező vélemények figyelmeztetése.

Mentve

Katalógusunk oldalaink, találati kistájaiban és adatlapjain mindenhol megtalálod a Mentés gombot. Ezzel a gombbal elmentheted kedvenc szolgáltatásaidat, hogy később is megtaláld őket!

Kedvenceidet mindig megtalálod és kezelheted a Felső menüben található Kedvencek menüpont alatt.

Itt a Vezérlőpult / Mentve menüpont alatt szintén megtalálhatod és kezelheted a kedvenceidet.

Vélemény

A Vélemény menüpont attól függően, hogy van-e szolgáltatásod egy vagy két almenüponttal rendelkezik.

1, Ha nincs regisztrált szolgáltatásod a rendszerben akkor csak egy almenüpontot találhatsz meg a Jóváhagyott vélemények almenüpontot.

Itt az általad feladott véleményeket találhatod lista formájában szolgáltatónként.

Tipp! A listában a vélemény jobb oldalán van a Több  mutatása gomb. Erre ráklikkelve nem csak a részleteket tekintheted meg hanem megjelenik egy Vélemény szerkesztés link is, amire ráklikkelve szerkesztheted a leadott véleményedet.

2, Ha van regisztrált szolgáltatásod akkor megjelenik a Beérkezett vélemények almenüpont.

Ebben a menüpontban lista formájában megtekintheted a szolgáltatóidra leadott véleményeket.

Tipp! A beérkezett vélemények jobb oldalán a Több mutatása gombra ráklikkelve nem csak a részleteket tekintheted meg hanem találsz egy Válaszolj a véleményre linket is. Erre ráklikkelve válaszolhatsz a szolgáltatásodra érkezett véleményre. Fontos! Válaszolj minden véleményre ezzel is erősítheted a szolgáltatásod minőségét és a bizalmat.

Szolgáltatásaim

Ez a menüpont csak regisztrált szolgáltatás esetén jelenik meg. Itt megtekintheted a szolgáltatásaidat Státuszuk szerint.

Közzétéve

A közzé tett szolgáltatásaid listája. Ezek a szolgáltatások és adatlapok a felhasználók számára is elérhetőek.

Várakozik

Itt találhatod a frissen regisztrált vagy épp frissen módosított szolgáltatásaidat amik adminisztrátoraink jóváhagyására várnak. Ezek a szolgáltatások és adatlapok csak számodra elérhetőek.

Lejárt

Itt azok a szolgáltatások találhatóak amik semmilyen előfizetéssel nem rendelkeznek. Ezek szintén nem jelennek meg katalógusunkban.

Szolgáltatás szerkesztése és törlése

Ha szeretnéd egy regisztrált szolgáltatásodat szerkeszteni, keresd meg az előzőekben ismertetett listákban, a közzétett, vagy várakozó szolgáltatásaid között.

A listában ha megtaláltad a kívánt szolgáltatást, klikkelj a szerkesztés vagy törlés gombra.

Ha a szerkesztésre klikkeltél akkor megnyílik az adatlap és elkezdheted a szerkesztést. A törlést még egyszer meg kell erősítened!

Figyelem! A törlés nem visszavonható.

Előfizetési csomag cseréje

Ha szeretnéd egy regisztrált szolgáltatásod előfizetését módosítani, keresd meg az előzőekben ismertetett listákban, a közzétett, vagy várakozó szolgáltatásaid között.

A listában ha megtaláltad a kívánt szolgáltatást, klikkelj a Csomag cseréje gombra.

1, Ezután egy felugró ablak jelenik meg. Itt találsz egy linket, ami a szolgáltatás csomagok oldalára vezet, hogy ellenőrizhesd a jelenleg elérhető előfizetési csomagokat.

A llnk alatt megtalálod hogy jelenleg milyen előfizetési csomagban található a szolgáltatás pl. „Alap Ingyenes‘ .

Ha úgy döntöttél hogy folytatod a regisztrációt akkor klikkelj az „igen folytatom” linkre.

2, A második felugró ablakban kiválaszthatod azt a csomagot amire változtatni szeretnél.

A Változtatás gomb használata után megjelenik a Fizetés folytatása vagy a Folytatás gomb attól függően, hogy fizetős vagy ingyenes csomagra szeretnénk váltani.

  • Ha ingyenes csomagra váltanál akkor a Folytatás gombra kattintással megtörténik a váltás.
  • Ha Fizetős csomagra – Előfizetésre váltasz, akkor a Fizetés folytatása gomb után egy új, a Fizető oldalra érkezel ahol véglegesítheted a fizetést.

3, A Fizető oldalon a bal oszlopban találhatóak a szolgáltatások míg a jobb oszlopban a fizetési módok (jelenleg csak átutalás érhető el, később bankkártyával vagy PayPal-al is fizethetsz majd).

  1. Első lépésként válaszd ki a bal oszlopból a szolgáltatásodat. Ehhez klikkelj az üres körbe, hogy megjelenjen a piros jelölő kör, ami jelzi hogy kiválasztottad mit szeretnél kifizetni.
  2. Második lépésként a jobb oszlopban válassz fizetési módot hasonlóan az előzőekhez, klikkelj a körbe, hogy megjelenjen a piros jelölő.
  3. Ha kiválasztottad a szolgáltatást és a fizetési módot is akkor a Folytatás ugrás a következőre gombbal véglegesítheted a megrendelést.

4,  Az utolsó oldalon egy Díjbekérőt találsz. Ez nem számla! Ez tájékoztat arról mit rendeltél meg az mennyibe kerül hova utald el, mennyi lesz az áfa tartalma….

Kérjük mindenképp mentsd le, nyomtasd ki vagy fotózd le a Díjbekérődet. Ez tartalmazza azt hogy mennyit, hova, kinek és hogyan kell átutalni, mi legyen az utalás közlemény rovatában…

Tipp! Az vezérlőpultban, a Díjbekérők menüpont alatt csak azok a díjbekérők fognak megjelenni amiket végül ki is fizettél! Ha elfelejtetted lementeni, kinyomtatni a díjbekérőt, és nem tudod hova és mennyit utalj akkor vedd fel velünk a kapcsolatot a katalógus kukac otthon24.hu email címen vagy a +36 20 236 2361 telefonszámon.

Fontos! Ha eljutottál a díjbekérőig mi azt mindenképp megkapjuk! Azonban a hirdetést vagy az előfizetői csomagot nem aktiváljuk addig, ameddig az átutalás be nem érkezett, illetve a díjbekérő se jelenik meg a rendszerben! Kérjük azonban hogy ne add fel újra a megrendelésed emiatt! Ha kérdésed van vedd fel velünk a kapcsolatot!

Díjbekérők

Ez a menüpont csak regisztrált szolgáltatás esetén jelenik meg.

Ebben a menüpontban a már teljesített (kifizetett) díjbekérőidet listázhatod előfizetéshez vagy hirdetésekhez kapcsolódóan.

Csak a már kifizetett, teljesített díjbekérők fognak itt megjelenni!

Hirdetési kampány

Ez a menüpont csak regisztrált szolgáltatás esetén jelenik meg.

Szeretnéd kiemelni szolgáltatásodat a többi szolgáltató közül?

Ebben a menüpontban automatikusan elkészítheted hirdetési kampányodat!

Ha már a hirdetésen gondolkodsz javasoljuk fontold meg a projekt bemutató, vagy szakértői cikken keresztül történő hirdetést Otthon 24 magazinunk felületén is.

Akció! Amennyiben kombinált hirdetést vásárolsz tőlünk, azaz hirdetsz katalógusunkban és magazinunkban is, úgy a magazin hirdetési árakból 30% kedvezményt biztosítunk. Pontos részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot a katalogus kukac otthon24.hu email címen vagy a +36 20 236 2361 telefonszámon. 

Aktív kampányok

Ebben a menüpontban megnézheted az aktív épp futó Katalógus hirdetési kampányaidat.

Új kampány

Ha új hirdetési kampányt indítanál akkor itt teheted meg. Elkezdheted összeállítani a hirdetési kampányodat ami csak pár klikkelés

  • Klikkelj a Kezd el most gombra.
  • A listából válaszd ki a hirdetni kívánt szolgáltatásod és a jobb oldalon klikkelj a Hirdess gombra.
  • A következő oldalon a 3 hirdetési forma közül választhatsz. Mindegyik hirdetési forma külön hirdetési díj ellenében elérhető. A kis súgó ikon fölé húzva az egeret megtudhatod hol jelenik meg a hirdetésed.
  • Válaszd ki a három hirdetés közül hogy melyiket szeretnéd igénybe venni. Akár mind a 3-at igénybe veheted! Figyelem! Egy szolgáltatásodnak csak egy aktív kampánya lehet. Jól fontold meg hol hirdetnél mert az aktív kampány ideje alatt már nem adhatsz új hirdetést a szolgáltatásodhoz.
  • Miután kiválasztottad a hirdetési felületeket, alul a szürke sávban láthatod, hogy mennyi ideig lesz aktív a hirdetésed valamint azt is hogy mennyibe kerül a hirdetési kampány indítása. Ha minden úgy van ahogy szeretnéd akkor klikkelj a Tovább gombra.
  • A következő oldal a fizetési oldal. Jelenleg csak az átutalás érhető el. Válaszd ezt ki majd használd a Folytatás gombot.
  • Végezetül a díjbekérő oldalra jutsz. Ezt kérjük fotózd le vagy mentsd el, de az átutalási adatokat mindenképp írd fel. Amennyiben a számlát nem az itt szereplő névre szeretnéd úgy email címünkön vedd fel velünk a kapcsolatot. Figyelem! Ez nem számla! A számlát az utalásod megérkezése után állítjuk ki a regisztrációkor megadott névre, vagy az email-ben leegyeztetett cég adatokra. Figyelem! Regisztrációkor elfogadod, hogy számlánkat elektronikus számlaként állítjuk ki és küldjük el az email címedre!

Elérhető hirdetési felületek:

(Hirdetéseidet az alábbi felületeken tudjuk megjeleníteni)

  • Kezdő oldal és azok blokkjai
  • Egyéb oldalak és oldalsávok blokkjai
  • találati listák első helyei
  • Szolgáltatói adatlapok oldalsávja

Hirdetésedet csak fizetés után aktiváljuk!